marți, 11 iunie 2013

COVRIGI Dukan

            Faza Croaziera, Consolidare, Stabilizare definitiva


 Maarea mea suferinta este cand aud, vad, simt miros de covrigi calzi - sunt o tentatie pentru mine - :-) si am gasit aceasta reteta minunata, care ma ajuta in luptea cu poftele si kilogramele...

INGREDIENTE:

50 g gluten
100 g branza degresata 0,1%
1 lingura amidon Gustin
1 praf de sare

MOD DE PREPARARE:

Se amesteca toate ingredientele, cu exceptia macului si a susanului, pana rezulta o “bila de aluat",apoi am impartit aluatul in 4 – pentru cei 4 covrigi si de aici incepe greul modelarii. Va fi mai usor daca va pudrati mainile si spatiul de lucru cu gluten, dar tot trebuie sa trageti ceva de aluat pentru ca este destul de elastic. In final am reusit sa modelez covrigii, i-am presarat cu mac si susan apoi i-am bagat la cuptor pentru vreo 20 minute la 180 de grade Celcius.

Pofta buna! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu