duminică, 23 iunie 2013

PUI PE STICLA LA CUPTOR by Hubby

Faza Croazieră, Consolidare, Stabilizare definitivă

O nebunie de pui, rumen si gustos!!!! 

INGREDIENTE: 

- cantitate pt 2 zile de croaziera din cauza toleratelor, dar va marturisesc sincer, am mancat in 2 zile din pui, 2 persoane, pieptul l-am pregatit in stil japonez


  • 1 pui
  • busuioc uscat
  • patrunjel uscat
  • sare, piper
  • boia de ardei
  • 5 catei de usturoi
  • 2 fire de ceapa verde, sau o ceapa mica taiata rondele
  • 1 rosie decojita
  • 2 linguri ulei de masline
  • 1 lingura zeama de lamaie
  • 6 linguri de vin 

MOD DE PREPARARE:

Puiul il spalam bine si indepartam tot puful de pe el.   

Curatam usturoiul si il pisam. 

Ceapa verde o taiem bucatele . 

Intr-un bol amestecam: uleiul, sarea, piperul, boia de ardei, busuioc, patrunjel, usturoiul pisat, zeama de lamaie, frunzele de ceapa verde taiate si vinul. 

 
Le punem intr-o punga alimetara curata, mai mare, in care sa ne intre puiul amestecam bine de tot.

Il lasam acolo 1-2 ore, timp in care il mai intoarcem. Eu obisnuiesc sa il las in acest bait de seara pana dimineata.

Luam o sticla, din sticla, (eu am optat pentru una de bere) si o umplem pe 3 sferturi cu apa. Infingem puiul in sticla. Asezam sticla intr-o tava, iar in tava punem putina apa. 

Pe pui mai taiem si cateva feliute de rosie deasupra . Dam puiul in cuptorul incins. Mai deschidem din cand in cand cuptorul si mai stopim puiul cu bait ce ramane in bol. 

Intr-o ora si un sfet, maxim si jumatate, puiul este gata, depinde cat de mare este. Al meu a fost un pui mediu si a fost gata intr-o ora si un sfert

Cand este facut il scoatem si servim alaturi de Salata de castraveti cu iaurt, Dressing de iaurt si castraveti cu menta si cimbrisor, Iaurt cu castraveti si marar, o salata, mujdei, sau orice alta garniture pentru PV.

 Pofta buna!!!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu