sâmbătă, 29 iunie 2013

SNITELE DIN CIUPERCI PLEUROTUS

 Faza Croazieră (PL), Consolidare, Stabilizare definitivă


Un snitel delicios, eu l-am preparat la tigaie antiaderenta, din lipsa de timp, dar am sa revin si cu varianta la cuptor, curand!
 

INGREDIENTE:

500 g ciuperci pleurotus
3 oua
sare, piper
3 linguri lapte 0,1%
3 linguri faina de tarate de ovaz



MOD DE PREPARARE:

Alegem ciupercile mai plate, pentru a pastra asemanarea cu snitelul din carne. Le saram si le lasam pe un platou pana preparam aluatul.

Batem ouale cu un praf de sare si lapte, apoi adaugam faina de tarate. In functie de marimea oualelor este posibil sa mai avem nevoie de tarate, astfel incat aluatul sa fie putin mai gros decat cel pentru clatite. Il lasam 15 minute la odihnit.

 Trecem ciupercile prin aluat si le prajim intr-o tigaie antiaderenta pe care eu am stropit-o cu ulei de masline si l-am intins cu un servetel - puteti sa puneti si pe servetel si sa il intindeti in tigaie

Scoatem ciupercile pe un un platou.

Servim snitelul de ciuperci spleurotus cald sau rece, cu o salata sau mujdei de usturoi, Salata de castraveti cu iaurt, Dressing de iaurt si castraveti cu menta si cimbrisor,  Iaurt cu castraveti si marar.

Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu