marți, 25 iunie 2013

SOS THAI DULCE - ACRISOR (sweet-sour sauce) DUKAN

 Faza Croazieră, Consolidare, Stabilizare definitivă

Cum faci un sos dulce-acrisor

Astazi, a cam plouat, si dupa ce am venit de la munca, mi-am indeplinit atributiile casnice, apoi am sapat dupa un sos thai dulce-acrisor, pentru ca doresc sa il servesc la masa festiva pe care o voi organiza - si nimic nu se compara cu ce este facut in casa! Aceasta este o reteta (din multele), pentru "Sos thailandez dulce-acru" (Naam Jim Priau Wan) este de pe un site german.

Retete de sos dulce acrisor, personalizate, DUKAN:

SOS DULCE - ACRISOR DUKAN

Sos dulce - acrisor RAPID 

Sos thai dulce-acrisor (sweet-sour sauce) DUKAN

Despre sosul thai: SOSUL DULCE-ACRISOR IN BUCATARIE

 

INGREDIENTE:

1/2 de ardei gras, rosu
1 catel de usturoi
1 ardei iute (se poate pune mai mult, daca se prefera un sos mai picant) 

1/8 l de apa
5 linguri de otet de orez (eu am folosit balsamic)
3 linguri rase de indulcitor




MOD DE PREPARARE:

Ardeiul gras se curata de samburi si pielita alba din interior, la fel si ardeiul iute. Se pun impreuna cu usturoiul intr-un mojar sau in mixer si se maruntesc. 


Masa obtinuta se pune intr-o oala mica, se adauga apa, otetul si indulcitorul si se pune la fiert mestecandu-se mereu. 
Se fierbe la foc potrivit si cu capacul deschis ci 30 de minute, pana s-a obtinut un sos usor consistent. 

Il pune bine intr-o sticla, sau borcanel.
 
Sosul se potriveste bine la diverse preparate si se poate servi cald sau rece.

Sosul thai se poate servi cald, rece, sau chiar ca si dip.


Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu