joi, 4 iulie 2013

PRAJITURA CU MORCOVI

Faza Croaziera(PL), Consolidare, Stabilizare definitiva

 


Este o prajitura geniala, incredibil de gustoasa, desi ma speria denumirea si nu mi-a starnit pana acum interesul! Va invit sa incercati!

INGREDIENTE:

- 300 gr morcovi rasi prin razatoarea cea mica
- 6 linguri tarate de ovaz macinate
- 6 linguri tarate de grau
- 4 linguri indulcitor lichid
- 3 oua
- 2 linguri quark/ crema de branza 0,2%
- 1 plic de drojdie uscata
- 3 linguri de amidon
- esenta de vanilie


MOD DE PREPARARE:

Mai intai radem morcovii prin razatoarea cea mai mica. Apoi intr-un vas batem cele 3 oua si am adaugat pe rand  taratele de ovaz si grau, amidonul si quark-ul/crema de branza. 

Integram apoi in aceasta compozitie morcovii rasi si amestecam bine. La sfarsit am adaugat indulcitorul, esenta de vanilie (se poate pune in plus ghimbir praf sau alte esente) si drojdia.
Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si introducem compozitia in cuptorul incins la 180-190°C . Am tinut-o in cuptor cca 45 minute (am facut si testul cu scobitoarea). 

Dupa ce o lasati afara 10-15 minute sa o scoateti din tava la racit. 

Deasupra am turnat o “glazura” din lapte praf, indulcitor si apa.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu