sâmbătă, 15 februarie 2014

PASTE SHIRATAKI ALLA CARBONARA

FAZA ATAC, CROAZIEARA, CONSOLIDARE SI STABILIZARE

INGREDIENTE:

1 galbenus
1 cutie (200g) crema de branza Ehrmann sau quark
4 felii sunca degresata (Padurea Neagra - am folosit eu, dar orice sunca degresata e buna)
2 catei de usturoi
sare de mare si piper proaspat macinate
apa pentru fiert pastele
un varf de cutit de sare 
*1 lingurita de ulei de masline incepand cu Croaziera - OPTIONAL
 

 MOD DE PREPARARE: 

Punem apa la fiert cu un  varf de cutit de sare.

Scoatem pastele din lichidul in care se afla in pachet, le clatim, apoi le punem intr-un vas cu 3 picaturi de otet balsamic, pentru a elimina mirosul, le-am lasat acolo pentru 10 minute - pasul nu este obligatoriu, daca nu doriti, treceti direct la a le clati in 2 -3 ape.


Punem pastele cand fierbe apa si le fierbem 5 minute.

Cat timp fierb pastele, taiem sunca in bucati mici si tocam usturoiul.

Incingem intr-o tigaie antiaderenta o lingurita de ulei de masline, DACA SUNTEM LA FAZA ATAC/CROAZIERA SI NE-AM EPUIZAT TOLERATELE PE ZIUA RESPECTIVA, NU FOLOSIM ULEIUL DE MASLINE, calim sunca degresata, adaugam ustoroiul, il calim putim si tragem tigaia deoparte.

Intr-un bol, amestecam galbenusul de ou cu crema de branza.

Scurgem pastele, le amestecam cu sunca si usturoiul, sa isi intrepatrunda aromele, apoi am turnat compozitia peste amestecul de galbenus cu crema de branza, l-am amestecat bine, le-am condimentat cu sare de mare si piper macinat.

Le-am asezat intr-o farfurie de paste, pe care am pastrat-o calda la abur - pastele alla carbonara se servesc in farufurii incalzite.

Au fost enervant de delicioase, logodnicul meu a fost foarte incatat de gust si s-a declarat ca nu sunt de dieta :-).

Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu